Des de l’Oficina Jove conversem amb l’Aida , una jove que està al capdavant de la Farmàcia Arnica Blanca de la Fatarella.
És graduada en farmàcia i està especialitzada en gestió sanitària i farmacoeconomia, ja que va treballar al Departament de Salut. Fa set mesos que va decidir tornar a la Fatarella i comprar la farmàcia del seu poble.
“Puc donar una atenció més personalitzada, establir uns vincles de confiança i que l’atenció sigui molt més completa i que vagi més enllà de dispensar medicació”.
Les càpsules Emprèn a la Terra Alta formen part del projecte Autoestima Rural i han estat gravades i editades per Sergi Castillo Ferrús. Ens permetran conèixer joves de la comarca que han decidit muntar el seu projecte de vida aprofitant les oportunitats que ofereix el territori i convertir-se en referents per a les pròximes generacions.