Des de l’Oficina Jove conversem amb la Gemma Llombart, una jove que està al capdavant de la farmàcia d’Arnes.Filla del poble i farmacèutica de carrera, després d’estar uns anys estudiant i treballant fora vila, la Gemma decideix tornar a Arnes en veure l’oportunitat d’adquirir la farmàcia del municipi.

“La vida aquí és molt més tranquil·la i segura. Hi ha menys recursos, però aprens a aprofitar-los d’unes altres formes.”

Les càpsules Emprèn a la Terra Alta formen part del projecte Autoestima Rural i han estat gravades i editades per Sergi Castillo Ferrús. Ens permetran conèixer joves de la comarca que han decidit muntar el seu projecte de vida aprofitant les oportunitats que ofereix el territori i convertir-se en referents per a les pròximes generacions.