[SALUT] Avui és dimecres de 🔥🅹🅾🆅🅴🆂 🅴🅽 🅲🅰🅻🅴🅽🆃🔥 i també és el Dia Mundial sense Tabac. 🚭
🚬 Fumar ens pot proporcionar una senció plaent però, com bé sabeu, és un hàbit perjudicial per a la salut en molts aspectes.
👎 L’Acadèmia Internacional de Sexologia Mèdica (AISM), després de recopilar informació de diversos estudis on es tractava aquesta temàtica, va arribar a la conclusió que la nicotina i els components químics del tabac influeixen directament en alguns aspectes fisiològics de la sexualitat.
🔥 𝗥𝗘𝗖𝗨𝗥𝗦𝗖𝗔𝗟𝗘𝗡𝗧: si voleu deixar de fumar teniu dues opcions: si aneu a l’insti, tots els dimarts trobareu la infermera de Salut i Escola que us podrà donar algunes indicacions per aconseguir-ho i, si ja no vas a l’insti, pots anar al CAP i comentar-ho amb la teva metgessa o metge de capçalera.
💌 Recorda que pots plantejar els teus dubtes o preocupacions al nostre consultori de sexualitats de forma anònima, confidencial i gratuïta. Entra-hi AQUÍ!
#jovenTActiu #TerraAlta #jovesdelebre #jovecat #educaciosexual #jovesencalent